środa 3 stycznia 2018, Poradnik bezpieczeństwa

T-Mobile Usługi Bankowe – ujawnienie treści korespondencji

Lost24

Zaufana Trzecie Strona informuje o niedociągnięciu T-Mobile Usługi Bankowe. Klienci, którzy korzystali z usług konsultanta banku T-Mobile Usługi Bankowe, byli narażeni na ryzyko ujawnienia swoich danych, w tym szczegółów zgłoszenia, osobom trzecim.


Niektóre osoby, po zalogowaniu na swoje konto mogły przejrzeć treść korespondencji innych klientów banku wraz z szczegółami danej reklamacji.


O sprawie poinformował jeden z czytelników portalu. Wszystkie wiadomości łączył temat – Re: Pilna informacja oraz załączone pliki pdf, których nazwa sugerowała skan dowodu osobistego. Przyciski do pobrania plików pdf były nieaktywne.


Bank potraktował całe zajście poważnie i po zgłoszeniu sprawy błąd został natychmiastowo naprawiony.


Eksperci z Zaufanej Trzeciej Strony podejrzewają, że za wyciek wiadomości winien jest błąd w zapytaniu wybierającym wiadomości dla klienta. Na stronie portalu możecie przeczytać oświadczenie Alior Banku świadczącego usługi bankowe pod marką T-Mobile.