czwartek 10 sierpnia 2017, Poradnik bezpieczeństwa

Ostrzeżenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – Nasza S.A.

Lost24

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał ostrzenie dotyczące operatora telekomunikacyjnego Nasza S.A.
Konsultanci Nasza S.A. wprowadzają konsumentów w błąd, podając się za dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego klienta.

Zachęcają obniżeniem opłat za abonament oraz nielimitowanymi rozmowami. W rzeczywistości okazuje się, że do abonamentu pobierane są dodatkowe opłaty, za wykaz połączeń, wyświetlanie numeru oraz ubezpieczenie zapłaty na wypadek śmierci, które jest naliczane bez zgody klienta.


UKOiK dostaje w szczególności największą ilość skarg od seniorów. Jednocześnie ostrzega, że przedstawiciele Nasza S.A podają się za dotychczasowego operatora. Umowa, która klient dostaje do podpisania jest bez loga spółki, natomiast wyraźnie widać logo obecnego operatora klienta.


O fakcie, że został zmieniony operator klient dowiaduje się po upływie 14 dni, czyli w czasie, w którym mógł bezpłatnie odstąpić od umowy. Kara za rozwiązanie umowy to koszt od 500 do 1500 złotych.